Ana Sayfa
Dergi Hakkında
Editörler
Uluslararası Yayın Kurulu
Yazarlar için Bilgi
İletişim
English
Bu eser
Creative Commons Alıntı-Gayriticari 4.0 Uluslararası Lisansı
ile lisanslanmıştır.
Bu RoMEO
yeşil
bir dergidir
Yayın Etiği
ve
Malpraktis Bildirgesi
2018, Cilt 8, Sayı 3
Diğer Sayılar:
[ Önceki ]
[ Sonraki ]
Derleme
Orijinal Araştırma
Yazar İndeksi
|
Konu İndeksi
|
RSS Beslemesi
Derleme
2023 Eğitim Vizyonu ve Mesleki ve Teknik Eğitimde Yeni Hedefler
Mahmut ÖZER
DOI:
10.5961/jhes.2018.284
[
Öz
]
[
Abstract
]
[
Tam Metin
]
[
PDF
]
[
Benzer Makaleler
]
[
Yazara E-Posta
]
[
Editöre E-Posta
]
Orijinal Araştırma
Erasmus Programına Katılan Öğrencilerin Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri: Fenomenolojik Bir Araştırma
Osman ÇEPNİ, Fatih AYDIN, Ali Çağatay KILINÇ
DOI:
10.5961/jhes.2018.285
[
Öz
]
[
Abstract
]
[
Tam Metin
]
[
PDF
]
[
Benzer Makaleler
]
[
Yazara E-Posta
]
[
Editöre E-Posta
]
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin 3+1 Eğitim Modelinden Tatmin Derecelerinin Belirlenmesi: Banaz Meslek Yüksekokulu Örneği
Tuba ŞAHİN ÖREN, Veli Erdinç ÖREN
DOI:
10.5961/jhes.2018.286
[
Öz
]
[
Abstract
]
[
Tam Metin
]
[
PDF
]
[
Benzer Makaleler
]
[
Yazara E-Posta
]
[
Editöre E-Posta
]
Dünya Üniversiteler Sıralaması: Genişletilen Gösterge Setine Göre Sıralamada Oluşan Farklılıklar
Barış USLU
DOI:
10.5961/jhes.2018.287
[
Öz
]
[
Abstract
]
[
Tam Metin
]
[
PDF
]
[
Benzer Makaleler
]
[
Yazara E-Posta
]
[
Editöre E-Posta
]
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Eğitimi Alan Lisans Öğrencilerinin Mesleki Kaygı Düzeylerinin Belirlenmesi
Sevgi ÖZDİNÇ, Yağmur BİÇİCİ, Miraç ÇAMUR, Fatma Nesrin TURAN
DOI:
10.5961/jhes.2018.288
[
Öz
]
[
Abstract
]
[
Tam Metin
]
[
PDF
]
[
Benzer Makaleler
]
[
Yazara E-Posta
]
[
Editöre E-Posta
]
Hemşirelik Öğrencilerinin Meslek Seçiminde Etkili Faktörler
Münire TEMEL, Şebnem BİLGİÇ, Ülfiye ÇELİKKALP
DOI:
10.5961/jhes.2018.289
[
Öz
]
[
Abstract
]
[
Tam Metin
]
[
PDF
]
[
Benzer Makaleler
]
[
Yazara E-Posta
]
[
Editöre E-Posta
]
Türkiye’de Mimarlık/Mimari Tasarım Doktora Araştırmalarına Dair Bir İnceleme
Hakan ANAY, Ülkü ÖZTEN, Meltem ÖZTEN ANAY, Yiğit ACAR
DOI:
10.5961/jhes.2018.290
[
Öz
]
[
Abstract
]
[
Tam Metin
]
[
PDF
]
[
Benzer Makaleler
]
[
Yazara E-Posta
]
[
Editöre E-Posta
]
Eğitim Programları ve Öğretim Yüksek Lisans Programı İhtiyaç Analizi
Şeyma ŞAHİN, Burcu ÖKMEN, Zeynep BOYACI, Abdurrahman KILIÇ, Abdullah ADIGÜZEL
DOI:
10.5961/jhes.2018.291
[
Öz
]
[
Abstract
]
[
Tam Metin
]
[
PDF
]
[
Benzer Makaleler
]
[
Yazara E-Posta
]
[
Editöre E-Posta
]
When Students Become Customers; The Changing Relationship Between the Student and the Academic: A Case Study from Social Sciences in Turkey
Selin ATALAY
DOI:
10.5961/jhes.2018.292
[
Öz
]
[
Abstract
]
[
Tam Metin
]
[
PDF
]
[
Benzer Makaleler
]
[
Yazara E-Posta
]
[
Editöre E-Posta
]
Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerilerine İlişkin Öz-yeterlik Algılarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerini Yordama Gücü
İshak KOZİKOĞLU, Nebi ALTUNOVA
DOI:
10.5961/jhes.2018.293
[
Öz
]
[
Abstract
]
[
Tam Metin
]
[
PDF
]
[
Benzer Makaleler
]
[
Yazara E-Posta
]
[
Editöre E-Posta
]
Evaluation of Peer Mentoring Program in Higher Education: Does it Support Smooth Transition of New Faculty to the Academia?
Esra ERET, Oya YERİN GÜNERİ, Yeşim ÇAPA AYDIN
DOI:
10.5961/jhes.2018.294
[
Öz
]
[
Abstract
]
[
Tam Metin
]
[
PDF
]
[
Benzer Makaleler
]
[
Yazara E-Posta
]
[
Editöre E-Posta
]
Türkiye’de Yükseköğretimin Yaygınlaşmasının Toplumsal Tabakalaşmaya Etkisi
Caner ÖZDEMİR
DOI:
10.5961/jhes.2018.295
[
Öz
]
[
Abstract
]
[
Tam Metin
]
[
PDF
]
[
Benzer Makaleler
]
[
Yazara E-Posta
]
[
Editöre E-Posta
]
Çevre Mühendisliği Lisans Eğitiminde Kirlilik Önleme Odaklılığının Değerlendirilmesi
Emrah ÖZTÜRK
DOI:
10.5961/jhes.2018.296
[
Öz
]
[
Abstract
]
[
Tam Metin
]
[
PDF
]
[
Benzer Makaleler
]
[
Yazara E-Posta
]
[
Editöre E-Posta
]
İlkokul ve Ortaokullarda Görevli Öğretmenlerin Eleştirel Düşünmeye İlişkin Farkındalıkları
Birsel AYBEK, Ece YOLCU
DOI:
10.5961/jhes.2018.297
[
Öz
]
[
Abstract
]
[
Tam Metin
]
[
PDF
]
[
Benzer Makaleler
]
[
Yazara E-Posta
]
[
Editöre E-Posta
]
The Impact of Emotions on the Well-Being of the English Preparatory Program Instructors
Buse ARAL, Enisa MEDE
DOI:
10.5961/jhes.2018.298
[
Öz
]
[
Abstract
]
[
Tam Metin
]
[
PDF
]
[
Benzer Makaleler
]
[
Yazara E-Posta
]
[
Editöre E-Posta
]
Üniversite Sıralama Sistemlerindeki Üniversite Adlarının Standardizasyon Sorunu: “University Ranking by Academic Performance (URAP)” Örneği
Güleda DOĞAN, Umut AL
DOI:
10.5961/jhes.2018.299
[
Öz
]
[
Abstract
]
[
Tam Metin
]
[
PDF
]
[
Benzer Makaleler
]
[
Yazara E-Posta
]
[
Editöre E-Posta
]
Designing and Evaluating a Faculty Development Program on English Language Needs: A Mixed Methods Approach
Ali DİNCER, Hatice Kübra KOÇ
DOI:
10.5961/jhes.2018.300
[
Öz
]
[
Abstract
]
[
Tam Metin
]
[
PDF
]
[
Benzer Makaleler
]
[
Yazara E-Posta
]
[
Editöre E-Posta
]
An Exploration of Graduate Learners’ Academic Attributions: A Case Study from Higher Education Context
Yılmaz SOYSAL, Somayyeh RADMARD
DOI:
10.5961/jhes.2018.301
[
Öz
]
[
Abstract
]
[
Tam Metin
]
[
PDF
]
[
Benzer Makaleler
]
[
Yazara E-Posta
]
[
Editöre E-Posta
]
Üniversite Öğrencilerinin Psikolojik Yardım Alma Tutumlarının Bazı Demografik Değişkenler, Öz Denetim ve Benlik Saygısı ile İlişkisi
Hatice ODACI, Özge KINIK
DOI:
10.5961/jhes.2018.302
[
Öz
]
[
Abstract
]
[
Tam Metin
]
[
PDF
]
[
Benzer Makaleler
]
[
Yazara E-Posta
]
[
Editöre E-Posta
]
Pedagojik İnanç Sistemleri Ölçeğinin Uygulamalı Olarak Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yılmaz SOYSAL, Somayyeh RADMARD, Ali Yiğit KUTLUCA
DOI:
10.5961/jhes.2018.303
[
Öz
]
[
Abstract
]
[
Tam Metin
]
[
PDF
]
[
Benzer Makaleler
]
[
Yazara E-Posta
]
[
Editöre E-Posta
]
Şu ana kadar web sayfamız
48272851
defa ziyaret edilmiştir.