Bu RoMEO yeşil bir dergidir
2011, Cilt 1, Sayı 3
49 makale bulundu.
  • Türkiye'de Yükseköğretimin Görünümü ve Geleceğe Bakış
         Yüksel KAVAK
  • Türk Yükseköğretiminin Yeniden Yapılandırılması Bağlamında Sorunlar, Eğilimler, İlkeler ve Öneriler - I
         Durmuş GÜNAY
  • Yükseköğretim Sistemimizi İşgücü Piyasasındaki Gelişmeler Paralelinde Yeniden Yapılandırmak Zorundayız
         M. Kemal BİÇERLİ
  • Türkiye'de Yükseköğretimin Getirileri ve Fiyatı: Tıp Fakültesi Örneği
         Filiz GÖLPEK
  • Türkiye Yükseköğretim Kurumları İçin Kalite Güvence Oluşumu Üzerine Bir Model Önerisi
         İbrahim BELENLİ1, Durmuş GÜNAY2, Ercan ÖZTEMEL3, Ali DEMİR3, Funda SİVRİKAYA ŞERİFOĞLU4, Muzaffer ELMAS5, Resul ERYİĞİT6, Orhan AYDIN7, Muharrem KILIÇ8
  • Türkiye'de Yükseköğretimde Hemşirelik Eğitimi
         Şule ERGÖL
  • Maden Mühendisliği Eğitiminde Eğilimler ve Sorunlar
         Gülhan ÖZBAYOĞLU
  • Bologna Süreci ile Yükseköğretimde Öngörülen Beceri ve Yetkinlikler
         Firdevs GÜNEŞ
  • Bologna Süreci'nin Avrupa Yükseköğretim Sistemi Üzerine Etkileri
         Zafer ÇELİK
  • Bologna Süreci: Uygulama veya Uygulayamama
         Muzaffer ELMAS
  • Türkiye'de Üniversitelerin Kalitesini Belirlemek İçin Bir Yaklaşım
         Necati AĞIRALİOĞLU
  • Türkiye'de Lisansüstü Öğretim
         Necati AĞIRALİOĞLU
  • Türkiye Yükseköğretim Yeterlilikler Çerçevesi ve Mimarlık Eğitimi: Uygulamada Karşılaşılan Sorunlar ve Güçlükler
         Emel AKÖZER
  • Avrupa Birliği'nde Mesleki Eğitim
         Mehmet BALCI, Yüksel ÇELİK, Hüseyin ELDEM, Ayşe ELDEM
  • İstanbul'da Kamu Hastanelerinde Performans Esaslı Geri Ödeme Sistemleri
         Ayşegül YILDIRIM KAPTANOĞLU
  • Doktora Eğitimi ile İlgili Yaşanan Zorluklar ve Baş Etme Stratejileri: Durum Çalışması
         Zeynep Medine ÖZMEN1, Funda AYDIN GÜÇ2
  • Yeni YÖK Yasa Tasarısı Çalışmaları Bağlamında Türkiye'deki Yükseköğretim Sisteminin Değerlendirilmesi
         Gülsün ATANUR BASKAN, Sakine SİNCER
  • Eğitim Alanındaki Değişimler ve Hukuk Öğretimi: Bologna Süreci'ne Dayalı Örnek İnceleme
         Yüksel KAVAK1, S. Sadi SEFEROĞLU2, Kübra ATALAY KABASAKAL1, Zeynep ŞEN1, Gonca ULUDAĞ3
  • Akademisyenlerin Yurt Dışı Burs ve Destek Programları Hakkındaki Görüşleri
         M. Ertaç ATİLA1, Ö. Faruk ÖZEKEN2, Mustafa SÖZBİLİR3
  • Türkiye'de Ebelik Mesleğinin Sorunlarına Akademik Bakışı Yansıtan Nitel Bir Çalışma
         Sevil GÜNER1, Mine YURDAKUL2, Nalan YETİM3
  • Türkiye’de Hemşirelik Eğitiminin Durum Analizi: Sayılarla Hemşirelik Eğitimi (1996-2015)
         Gülseren KOCAMAN1, Havva ARSLAN YÜRÜMEZOĞLU2
  • Yüksek Lisans Başarısı ile Yüksek Lisansa Giriş Kriterleri Arasındaki İlişki: İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Örneği
         Sadık KILIÇ
  • Yeterlilik Açısından Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Bölümlerinin Değerlendirilmesi
         Yakup KESKİN
  • Türkiye'de Meslek Yüksekokullarının 2000'li Yıllardaki Gelişimi ve Mevcut Zorluklar
         Durmuş GÜNAY1, Mahmut ÖZER2
  • Dünyada ve Türkiye'de Yükseköğretim Okullaşma Oranları ve Gelişmeler
         Durmuş GÜNAY1, Aslı GÜNAY2
  • Türkiye'de Meslek Yüksekokullarının 2000'li Yıllardaki Gelişimi ve Mevcut Zorluklar
         Durmuş GÜNAY1, Mahmut ÖZER2
  • Türkiye'deki Üniversitelerin Kendilerini Konumlandırdıkları Eğitim Alanları
         Kahraman ÇATI1, Yusuf BİLGİN2, Önder KETHÜDA3
  • Türkiye Yükseköğretim Sistemi İçinde Sosyoloji Disiplininin Tarihsel Temeldeki İstatistiksel Görünümü
         Serdar ÜNAL, Berivan BİNAY
  • Öğrencilerin Lisansüstü Eğitimde Karşılaştıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri: Bir Olgu Bilim Araştırması
         Alper YETKİNER1, Murat İNCE2
  • Türkçe Eğitimi Alanında Yüksek Lisans Tezi Tamamlayanların Akademik Yazma ve Tez Oluşturma Sürecine İlişkin Görüşleri
         Mustafa Onur KAN1, Fatma Nur GEDİK2
  • Türk Üniversitelerindeki Uluslararası Öğrencilerin Yükseköğretim Taleplerini Etkileyen Etkenlerin İncelenmesi
         Somayyeh RADMARD
  • Ders Değerlendirme Sürecinde Öğrenci Geribildirim Sisteminin Tasarımı: Dokuz Eylül Üniversitesi Örnek Olay Çalışması
         Muhammet DAMAR1, Aysun KAPUCUGİL İKİZ2, Güzin ÖZDAĞOĞLU2, Cenk ÖZLER3, Yasemin ARBAK2, Pınar TUNCEL4, İlgi KARAPINAR5, Recep YAPAREL6
  • Türkiye’deki Hemşirelik Lisans Programlarının Web Sayfalarında Bologna Sürecinin Yansımaları
         Tuğçe TÜRTEN KAYMAZ1, Şahika ŞİMŞEK ÇETİNKAYA2, Elif BAKIR3, Yeter Sinem ÜZAR ÖZÇETİN4, Şenay GÜL5, Nilay ERCAN ŞAHİN6, Fatma USLU ŞAHAN2, Seher BAŞARAN7, Zahide TUNÇBİLEK8
  • Türkiye’de İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Lisansüstü Eğitime Yönelik Tutumları ve Diğer Bileşenlerin Bulanık Mantık ile Değerlendirilmesi
         Elif BAHADIR
  • Sosyal Bilimler Enstitülerinin Lisansüstü Eğitimin Niteliğini Artırmadaki Rolü
         Yılmaz TONBUL
  • Türkiye’de Yükseköğretimde Uluslararasılaşmanın Son On Beş Yılı
         Mahmut ÖZER
  • Öğretim Üyelerinin Görüşlerine Göre Türkiye’de Yeni Kurulan Üniversitelerin Sorunları: Nitel Bir Araştırma
         Ali Çağatay KILINÇ1, Osman ÇEPNİ2, Bahadır KILCAN3, Tevfik PALAZ4
  • Otantik Olmanın Duyuşsal İyi Oluşu (Pozitif-Negatif Duygu Durumu) Yordama Gücü: Türk ve İngiliz Üniversite Öğrencileri Arasında Otantik Olma ve Pozitif-Negatif Duygu Durumu
         Behire KUYUMCU1, Asude KABASAKALOĞLU2
  • Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezinin Stratejik Hedefleri ve Yeni Yönelimleri
         Mahmut ÖZER
  • Geçmişten Günümüze Türkiye’de Ön Lisans Sosyal Hizmetler Eğitimi
         Hıdır APAK
  • 2000’lerde Türkiye’de Kadın Akademisyenler: Rol Çatışması mı veya Rol Genişlemesi mi?
         Fatma Fulya TEPE
  • 1992 Yılında Kurulan Türk Üniversiteleri Rektörlerinin 2023 Hedeflerinin İncelenmesi
         Süleyman DOĞAN
  • Lisansüstü Öğrencilerinin Bilimsel Araştırmaya İlişkin Yeterlikleri ve Araştırmaya Yönelik Kaygılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi*,**
         Serhat ALTIOK, Erman YÜKSELTÜRK, Mehmet ÜÇGÜL
  • 2023 Eğitim Vizyonu ve Mesleki ve Teknik Eğitimde Yeni Hedefler
         Mahmut ÖZER
  • Türkiye’de Mimarlık/Mimari Tasarım Doktora Araştırmalarına Dair Bir İnceleme
         Hakan ANAY1, Ülkü ÖZTEN1, Meltem ÖZTEN ANAY2, Yiğit ACAR3
  • Öğrenciler Müşteri Olduklarında; Akademisyen ve Öğrenci Arasındaki İlişkinin Değişimi: Türkiye’de Sosyal Bilimlerden Bir Vaka Çalışması
         Selin ATALAY
  • Türkiye Yükseköğretimindeki Kavramsal, Olgusal, Tematik ve Yöntembilimsel Tercihler
         Yılmaz SOYSAL1, Somayyeh RADMARD2, Ali Yiğit KUTLUCA2, Hamide ERTEPINAR2, Fevzi Rıfat ORTAÇ3, Zeynep Gonca AKDEMİR1, Zeynep TÜRK2
  • Türkiye ve İngiltere Doktora Programlarının Karşılaştırılması
         Saadet Aylin YAĞAN, Zühal ÇUBUKÇU
  • İşletme Bölümü Yüksek Lisans Öğrencilerinin Yöneylem Araştırması Lisans Dersine Bakışı: Nitel Bir Araştırma
         Mehmet Fatih SERT
  •  

    Şu ana kadar web sayfamız 25702974 defa ziyaret edilmiştir.