2012, Cilt 2, Sayı 1 |
13 makale bulundu. |
Türkiye'de Yükseköğretimde Büyüme ve Öğretim Üyesi Arzı Mahmut ÖZER |
Bilim İnsanı Yetiştirmede Araştırma Eğitimi Ali Rıza ERDEM |
Türkiye'de Yüksek Lisans ve Doktora Eğitimi Kalitesinin İyileştirilmesi için Öneriler Zekai ŞEN |
Amerika Birleşik Devletleri Eğitim Fakültelerinde Klinik Öğretim Üyeleri: Genel Bir Bakış Enes GÖK |
Bilim Ahlakı Normlarının Etik Temellendirilmesi: Bilim İnsanlarının Dışsal Sorumlulukları Mehmet AKÖZER1, Emel AKÖZER2 |
Profesörlerin Cinsiyetlerine göre ‘Bilim İnsanı, Akademisyen, Bilim Adamı ve Bilim Kadını’ Kavramlarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi Çiğdem APAYDIN, Mualla AKSU, Gamze KASALAK |
Bilim İnsanlarının Bilime Yönelik Sorumlulukları: Bir Etik Temellendirme Önerisi Mehmet AKÖZER1, Emel AKÖZER2 |
Üniversitelerde Bilimsel-Sosyal Uygulamalara İlişkin Yönetsel Esneklik: Öğretim Üyelerinin Algılarındaki Farklılıklar Barış USLU |
Harita (Geomatik) Mühendisliği Öğretim Üyelerinin Bölüm, Eğitim ve Öğrenci İlişkileri Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi Tahsin BOZTOPRAK1, Osman DEMİR2, Yakup Emre ÇORUHLU1 |
Türkiye’de Doktora Eğitimi Sürecine İlişkin Öğretim Üyelerinin ve Doktora Öğrencilerinin Görüşleri Nazife KARADAĞ1, Servet ÖZDEMİR2 |
Öğretmen Adaylarının Mesleğe Yönelik Tutumlarını Etkileyen Örtük Bir Öge Olarak Öğretim Üyesi Davranışları Dilşat PEKER ÜNAL |
Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Araştırma Görevlilerinin İş Yerinde Psikolojik Taciz Yaşantıları ve Öznel Mutluluk Düzeyleri Arasındaki İlişki Çağdaş CAZ1, Ali Gürel GÖKSEL2, Ömer Faruk YAZICI3 |
Öğretim Üyesinin Otoritesine İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Otorite ve Otoriteryanizm İkileminde Çözümlenmesi Arzu UZAY1, Belda BİLGİÇ2, Nihan DEMİRKASIMOĞLU1 |
|