Bu RoMEO yeşil bir dergidir
2013, Cilt 3, Sayı 3
12 makale bulundu.
  • Türkiye'de Eğitim Yönetimi ve Denetimi Lisansüstü Öğrencilerinin Öz Değerlendirmeleri*
         Ferudun SEZGİN, Hasan KAVGACI , Ali Çağatay KILINÇ
  • Türkiye’de Hemşirelik Eğitiminin Durum Analizi: Sayılarla Hemşirelik Eğitimi (1996-2015)
         Gülseren KOCAMAN1, Havva ARSLAN YÜRÜMEZOĞLU2
  • Yüksek Lisans Başarısı ile Yüksek Lisansa Giriş Kriterleri Arasındaki İlişki: İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Örneği
         Sadık KILIÇ
  • Türkiye Yükseköğretim Sistemi İçinde Sosyoloji Disiplininin Tarihsel Temeldeki İstatistiksel Görünümü
         Serdar ÜNAL, Berivan BİNAY
  • Öğrencilerin Lisansüstü Eğitimde Karşılaştıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri: Bir Olgu Bilim Araştırması
         Alper YETKİNER1, Murat İNCE2
  • Türkçe Eğitimi Alanında Yüksek Lisans Tezi Tamamlayanların Akademik Yazma ve Tez Oluşturma Sürecine İlişkin Görüşleri
         Mustafa Onur KAN1, Fatma Nur GEDİK2
  • Türkiye’de İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Lisansüstü Eğitime Yönelik Tutumları ve Diğer Bileşenlerin Bulanık Mantık ile Değerlendirilmesi
         Elif BAHADIR
  • Sosyal Bilimler Enstitülerinin Lisansüstü Eğitimin Niteliğini Artırmadaki Rolü
         Yılmaz TONBUL
  • Türkiye’de Doktora Eğitimi Sürecine İlişkin Öğretim Üyelerinin ve Doktora Öğrencilerinin Görüşleri
         Nazife KARADAĞ1, Servet ÖZDEMİR2
  • Lisansüstü Öğrencilerinin Bilimsel Araştırmaya İlişkin Yeterlikleri ve Araştırmaya Yönelik Kaygılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi*,**
         Serhat ALTIOK, Erman YÜKSELTÜRK, Mehmet ÜÇGÜL
  • Akademinin Gözüyle Türkiye’de Mimarlık/Mimari Tasarım Doktora Araştırmaları*
         Ülkü ÖZTEN1, Hakan ANAY1, Meltem ÖZTEN ANAY2, Yiğit ACAR3
  • Türkiye ve İngiltere Doktora Programlarının Karşılaştırılması
         Saadet Aylin YAĞAN, Zühal ÇUBUKÇU
  •  

    Şu ana kadar web sayfamız 25692655 defa ziyaret edilmiştir.