Bu RoMEO yeşil bir dergidir
2017, Cilt 7, Sayı 1
12 makale bulundu.
  • Türkiye'de Yükseköğretimde Hemşirelik Eğitimi
         Şule ERGÖL
  • Türkiye'de Eğitim Yönetimi ve Denetimi Lisansüstü Öğrencilerinin Öz Değerlendirmeleri*
         Ferudun SEZGİN, Hasan KAVGACI , Ali Çağatay KILINÇ
  • Bologna Süreci ile Yükseköğretimde Öngörülen Beceri ve Yetkinlikler
         Firdevs GÜNEŞ
  • Bologna Süreci'nin Avrupa Yükseköğretim Sistemi Üzerine Etkileri
         Zafer ÇELİK
  • Bologna Süreci: Uygulama veya Uygulayamama
         Muzaffer ELMAS
  • Hemşirelik Öğrencilerinin Uygulama Alanlarında Karşılaştıkları Şiddet
         Şule ERGÖL, Meltem KÜRTÜNCÜ
  • Tez Hazırlayan Hemşirelik Öğrencilerinin Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
         Duygu GÜLEÇ, Aynur SARUHAN
  • Hemşirelik Lisans Öğrencilerinin Problem Çözme ve Eleştirel Düşünme Becerileri
         Yalçın KANBAY, Özgür ASLAN, Elif IŞIK, Nurhayat KILIÇ
  • Eğitim Alanındaki Değişimler ve Hukuk Öğretimi: Bologna Süreci'ne Dayalı Örnek İnceleme
         Yüksel KAVAK1, S. Sadi SEFEROĞLU2, Kübra ATALAY KABASAKAL1, Zeynep ŞEN1, Gonca ULUDAĞ3
  • Türkiye’de Hemşirelik Eğitiminin Durum Analizi: Sayılarla Hemşirelik Eğitimi (1996-2015)
         Gülseren KOCAMAN1, Havva ARSLAN YÜRÜMEZOĞLU2
  • Yeterlilik Açısından Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Bölümlerinin Değerlendirilmesi
         Yakup KESKİN
  • Ders Değerlendirme Sürecinde Öğrenci Geribildirim Sisteminin Tasarımı: Dokuz Eylül Üniversitesi Örnek Olay Çalışması
         Muhammet DAMAR1, Aysun KAPUCUGİL İKİZ2, Güzin ÖZDAĞOĞLU2, Cenk ÖZLER3, Yasemin ARBAK2, Pınar TUNCEL4, İlgi KARAPINAR5, Recep YAPAREL6
  •  

    Şu ana kadar web sayfamız 19318010 defa ziyaret edilmiştir.