Bu RoMEO yeşil bir dergidir
2017, Cilt 7, Sayı 2
10 makale bulundu.
  • Lisans Eğitimi Alan Öğrencilerin, Kadın Akademisyenlerin Çalışma Yaşamındaki Durumlarına Yönelik Algıları
         Hatice YALÇIN1, Murat DEMİREKİN2
  • Kadın Akademisyenlerin “Kadın Akademisyen Olma” ya İlişkin Algılarının Metaforlar Yoluyla İncelenmesi
         Fatma BAŞARIR1, Mediha SARI2
  • Profesörlerin Cinsiyetlerine göre ‘Bilim İnsanı, Akademisyen, Bilim Adamı ve Bilim Kadını’ Kavramlarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
         Çiğdem APAYDIN, Mualla AKSU, Gamze KASALAK
  • Bir Etki Aracı Olarak Türk Yükseköğretiminin ‘Yumuşak Güç' Bağlamında İncelenmesi
         Hilal BÜYÜKGÖZE
  • Bir Vakıf Üniversitesinde Çalışan Akademisyenlerin Okul, Eğitim ve Toplum Hakkındaki Görüşleri
         Burçak Ceren AKPINAR1, Devrim AKGÜNDÜZ2
  • Türkiye’de Yükseköğretimde Nicel Cinsiyet Açığındaki Değişimin Olası Nedenleri ve Etkileri
         Zeki Can SESKİR
  • Türkiye’de Kadın Akademisyen Olmak
         Sevgi YILDIZ
  • Türkiye’de Yükseköğretimde Öğrencilerin Dil Öğrenirken Hissettikleri Öğrenilmiş Çaresizliğin İncelenmesi
         Gökçe DİŞLEN DAĞGÖL
  • Akademik Teşvik Ödeneğinin Bilimsel Faaliyetlere Etkisi Hakkındaki Akademisyen Görüşleri
         Eser ÜLTAY, Neslihan ÜLTAY
  • 2000’lerde Türkiye’de Kadın Akademisyenler: Rol Çatışması mı veya Rol Genişlemesi mi?
         Fatma Fulya TEPE
  •  

    Şu ana kadar web sayfamız 22356075 defa ziyaret edilmiştir.