2018, Cilt 8, Sayı 2 |
23 makale bulundu. |
Eğitim Alanındaki Değişimler ve Hukuk Öğretimi: Bologna Süreci'ne Dayalı Örnek İnceleme Yüksel KAVAK1, S. Sadi SEFEROĞLU2, Kübra ATALAY KABASAKAL1, Zeynep ŞEN1, Gonca ULUDAĞ3 |
Öğretim Üyelerinin Akademik Entelektüel Liderliği: Üniversitelerin Bazı Örgütsel Özellikleri ile Yordayıcı İlişkileri Barış USLU, Hasan ARSLAN |
Öğretmen Adaylarının Akademik Sahtekârlık Eğilimleri ve Değerleri Ayşegül KADI1, Osman Ferda BEYTEKİN1, Hasan ARSLAN2 |
Amaçları ve İşlerliği ile Yükseköğretimde Farabi Değişim Programı: Öğretmen Adaylarının Gözünden bir İnceleme Orhan KUMRAL1, Abdurrahman ŞAHİN2 |
Öğretmen Adaylarının Gelecekteki Derslerinde Etkileşimli Tahta Kullanma Niyetlerine Yönelik Model Önerisi Özlem BAYDAŞ1, Rabia Meryem YILMAZ2 |
Eğitim Fakültesi ve Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programı Öğrencilerinin İş ve Meslek Hayatına Uyum Düzeylerinin İncelenmesi Murat POLAT |
Durumlu Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Eğitim Teknolojileri Öğretimi: Öğretmen Adaylarının Deneyimleri Sevda KÜÇÜK |
İngilizce Okutmanlarının Teknoloji Kullanımları ve Eğitimde Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları Alev ATEŞ ÇOBANOĞLU1, Zehra Esin YÜCEL2 |
Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi İlk Beş Dönem Öğrencilerinin Empati Düzeyinin Değerlendirilmesi İpek GÖNÜLLÜ1, Şengül ERDEN1, Derya GÖKMEN2 |
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kariyer Uyumları Seher Merve ERUS, Şerife Gonca ZEREN |
Öğrenci Sinizmi: Üniversiteye Yönelik Sinik Tutumlar Ölçeğini Türkçe’ye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Analizi Gamze KASALAK1, Mehmet ÖZCAN2 |
Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerilerine İlişkin Öz-yeterlik Algılarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerini Yordama Gücü İshak KOZİKOĞLU1, Nebi ALTUNOVA2 |
Pedagojik İnanç Sistemleri Ölçeğinin Uygulamalı Olarak Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması Yılmaz SOYSAL, Somayyeh RADMARD, Ali Yiğit KUTLUCA |
Öğretim Elemanlarının İngilizce İhtiyaçlarına Yönelik Bir Mesleki Gelişim Programının Tasarlanması ve Değerlendirilmesi: Bir Karma Araştırma Yaklaşımı Ali DİNCER, Hatice Kübra KOÇ |
Üniversite Öğrencilerinin Öklid-Dışı Geometrilere Yönelik Algılarının ve Tasarlanan Öğrenme Ortamlarından Yansımaların İncelenmesi Timur KOPARAN |
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Derslerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi Rukiye Günseli YILDIRIM1, Güzin ÖZYILMAZ AKAMCA1, Ahmet Murat ELLEZ1, Sibel KARABEKMEZ2, Ayşe Nur BULUT ÜNER3 |
Öğretmen Adaylarının Eğitim Fakültesinin Fiziksel Ortamı Hakkında Görüşleri Dürdane LAFCI TOR1, Cennet ENGİN DEMİR2 |
Tıp Fakültesi Öğrencilerine Verilen İletişim Becerileri Dersinin Yüz Tanıma Testine Etkisi Mehmet ÜZEL1, Zennure ADIGÜZEL ŞAHİN1, Selman DEMİRCİ1, Gözde GÜLTEKİN2, Özlem Serpil ÇAKMAKKAYA3, Fatma Güler KAHRAMAN YILDIRIM1 |
Uluslararası Öğrencilerin Dil Yeterlikleri ve Sınıf Öğrenme Çevresine Yönelik Algıları Hasan ŞEKER |
Fen Bilimleri Öğretmenleri ile Öğretmen Adaylarının Sorgulama Temelli Astronomi Eğitimine İlişkin Görüşlerinin ve Bil, İste ve Öğren Şemalarının İncelenmesi Ayşe ARSLAN1, Ezgi TAYLAN KOPARAN2, Timur KOPARAN2 |
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Sözel-Sembolik Temsil Dönüşümlerinin ve Süreçte Yaptıkları Hataların İncelenmesi Deniz EROĞLU, Ramazan GÜREL |
Öğretmen Adaylarının Bakış Açılarıyla Ailenin Sosyalleşme Sürecindeki Yeri ve Etkisi Sevgi KOÇ, Mustafa TATAR |
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının “Biyoloji Laboratuvarı” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları Çiğdem ÇINGIL BARIŞ |
|