Bu RoMEO yeşil bir dergidir
2018, Cilt 8, Sayı 2
11 makale bulundu.
  • Eğitim Alanındaki Değişimler ve Hukuk Öğretimi: Bologna Süreci'ne Dayalı Örnek İnceleme
         Yüksel KAVAK1, S. Sadi SEFEROĞLU2, Kübra ATALAY KABASAKAL1, Zeynep ŞEN1, Gonca ULUDAĞ3
  • Öğretim Üyelerinin Akademik Entelektüel Liderliği: Üniversitelerin Bazı Örgütsel Özellikleri ile Yordayıcı İlişkileri
         Barış USLU, Hasan ARSLAN
  • Öğretmen Adaylarının Akademik Sahtekârlık Eğilimleri ve Değerleri
         Ayşegül KADI1, Osman Ferda BEYTEKİN1, Hasan ARSLAN2
  • Amaçları ve İşlerliği ile Yükseköğretimde Farabi Değişim Programı: Öğretmen Adaylarının Gözünden bir İnceleme
         Orhan KUMRAL1, Abdurrahman ŞAHİN2
  • Öğretmen Adaylarının Gelecekteki Derslerinde Etkileşimli Tahta Kullanma Niyetlerine Yönelik Model Önerisi
         Özlem BAYDAŞ1, Rabia Meryem YILMAZ2
  • Eğitim Fakültesi ve Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programı Öğrencilerinin İş ve Meslek Hayatına Uyum Düzeylerinin İncelenmesi
         Murat POLAT
  • Durumlu Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Eğitim Teknolojileri Öğretimi: Öğretmen Adaylarının Deneyimleri
         Sevda KÜÇÜK
  • İngilizce Okutmanlarının Teknoloji Kullanımları ve Eğitimde Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları
         Alev ATEŞ ÇOBANOĞLU1, Zehra Esin YÜCEL2
  • Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi İlk Beş Dönem Öğrencilerinin Empati Düzeyinin Değerlendirilmesi
         İpek GÖNÜLLÜ1, Şengül ERDEN1, Derya GÖKMEN2
  • Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kariyer Uyumları
         Seher Merve ERUS, Şerife Gonca ZEREN
  • Öğrenci Sinizmi: Üniversiteye Yönelik Sinik Tutumlar Ölçeğini Türkçe’ye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Analizi
         Gamze KASALAK1, Mehmet ÖZCAN2
  •  

    Şu ana kadar web sayfamız 22935839 defa ziyaret edilmiştir.