Bu RoMEO yeşil bir dergidir
2018, Cilt 8, Sayı 2
12 makale bulundu.
  • Türkiye'de Eğitim Yönetimi ve Denetimi Lisansüstü Öğrencilerinin Öz Değerlendirmeleri*
         Ferudun SEZGİN, Hasan KAVGACI , Ali Çağatay KILINÇ
  • Doktora Eğitimi ile İlgili Yaşanan Zorluklar ve Baş Etme Stratejileri: Durum Çalışması
         Zeynep Medine ÖZMEN1, Funda AYDIN GÜÇ2
  • Bilim Ahlakı Normlarının Etik Temellendirilmesi: Bilim İnsanlarının Dışsal Sorumlulukları
         Mehmet AKÖZER1, Emel AKÖZER2
  • Bilim İnsanlarının Bilime Yönelik Sorumlulukları: Bir Etik Temellendirme Önerisi
         Mehmet AKÖZER1, Emel AKÖZER2
  • Türkiye’de Hemşirelik Eğitiminin Durum Analizi: Sayılarla Hemşirelik Eğitimi (1996-2015)
         Gülseren KOCAMAN1, Havva ARSLAN YÜRÜMEZOĞLU2
  • Yüksek Lisans Başarısı ile Yüksek Lisansa Giriş Kriterleri Arasındaki İlişki: İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Örneği
         Sadık KILIÇ
  • Türkiye Yükseköğretim Sistemi İçinde Sosyoloji Disiplininin Tarihsel Temeldeki İstatistiksel Görünümü
         Serdar ÜNAL, Berivan BİNAY
  • Türk Lisansüstü Öğrencilerin Araştırmaya Yönelik Kaygıları ve Bilgi Okuryazarlığı Zorlanma Düzeyleri Arasındaki İlişki
         Gürbüz OCAK1, Neriman ATASEVEN2
  • Öğrencilerin Lisansüstü Eğitimde Karşılaştıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri: Bir Olgu Bilim Araştırması
         Alper YETKİNER1, Murat İNCE2
  • Türkçe Eğitimi Alanında Yüksek Lisans Tezi Tamamlayanların Akademik Yazma ve Tez Oluşturma Sürecine İlişkin Görüşleri
         Mustafa Onur KAN1, Fatma Nur GEDİK2
  • Türkiye’de İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Lisansüstü Eğitime Yönelik Tutumları ve Diğer Bileşenlerin Bulanık Mantık ile Değerlendirilmesi
         Elif BAHADIR
  • Sosyal Bilimler Enstitülerinin Lisansüstü Eğitimin Niteliğini Artırmadaki Rolü
         Yılmaz TONBUL
  •  

    Şu ana kadar web sayfamız 22935621 defa ziyaret edilmiştir.