2018, Cilt 8, Sayı 2 |
14 makale bulundu. |
Türkiye'de Eğitim Yönetimi ve Denetimi Lisansüstü Öğrencilerinin Öz Değerlendirmeleri* Ferudun SEZGİN, Hasan KAVGACI , Ali Çağatay KILINÇ |
Doktora Eğitimi ile İlgili Yaşanan Zorluklar ve Baş Etme Stratejileri: Durum Çalışması Zeynep Medine ÖZMEN1, Funda AYDIN GÜÇ2 |
Bilim Ahlakı Normlarının Etik Temellendirilmesi: Bilim İnsanlarının Dışsal Sorumlulukları Mehmet AKÖZER1, Emel AKÖZER2 |
Bilim İnsanlarının Bilime Yönelik Sorumlulukları: Bir Etik Temellendirme Önerisi Mehmet AKÖZER1, Emel AKÖZER2 |
Türkiye’de Hemşirelik Eğitiminin Durum Analizi: Sayılarla Hemşirelik Eğitimi (1996-2015) Gülseren KOCAMAN1, Havva ARSLAN YÜRÜMEZOĞLU2 |
Yüksek Lisans Başarısı ile Yüksek Lisansa Giriş Kriterleri Arasındaki İlişki: İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Örneği Sadık KILIÇ |
Türkiye Yükseköğretim Sistemi İçinde Sosyoloji Disiplininin Tarihsel Temeldeki İstatistiksel Görünümü Serdar ÜNAL, Berivan BİNAY |
Türk Lisansüstü Öğrencilerin Araştırmaya Yönelik Kaygıları ve Bilgi Okuryazarlığı Zorlanma Düzeyleri Arasındaki İlişki Gürbüz OCAK1, Neriman ATASEVEN2 |
Öğrencilerin Lisansüstü Eğitimde Karşılaştıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri: Bir Olgu Bilim Araştırması Alper YETKİNER1, Murat İNCE2 |
Türkçe Eğitimi Alanında Yüksek Lisans Tezi Tamamlayanların Akademik Yazma ve Tez Oluşturma Sürecine İlişkin Görüşleri Mustafa Onur KAN1, Fatma Nur GEDİK2 |
Türkiye’de İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Lisansüstü Eğitime Yönelik Tutumları ve Diğer Bileşenlerin Bulanık Mantık ile Değerlendirilmesi Elif BAHADIR |
Sosyal Bilimler Enstitülerinin Lisansüstü Eğitimin Niteliğini Artırmadaki Rolü Yılmaz TONBUL |
Türkiye ve İngiltere Doktora Programlarının Karşılaştırılması Saadet Aylin YAĞAN, Zühal ÇUBUKÇU |
Öğretmenlerin Kariyer Gelişimi Açısından Lisansüstü Eğitimin Değerlendirilmesi Osman AKTAN |
|