Bu RoMEO yeşil bir dergidir
2019, Cilt 9, Sayı 3
29 makale bulundu.
  • Kalite Güvencesi: Türkiye Yükseköğretimi için Stratejik Tercihler
         Mahmut ÖZER1, Bekir S. GÜR2, Talip KÜÇÜKCAN3
  • Yeni Devlet Üniversitelerinin Gelişimi: Sorunlar ve Politika Önerileri
         Selcen ALTINSOY
  • Türkiye Yükseköğretim Kurumları İçin Kalite Güvence Oluşumu Üzerine Bir Model Önerisi
         İbrahim BELENLİ1, Durmuş GÜNAY2, Ercan ÖZTEMEL3, Ali DEMİR3, Funda SİVRİKAYA ŞERİFOĞLU4, Muzaffer ELMAS5, Resul ERYİĞİT6, Orhan AYDIN7, Muharrem KILIÇ8
  • Birinci Basamak ve Yataklı Kamu Sağlık Kurumlarının Gelirlerinden Yapılan Ödemelerde Performans Yönetimi Kavramı
         Ayşegül YILDIRIM KAPTANOĞLU
  • Türkiye'de Yükseköğretimde Hemşirelik Eğitimi
         Şule ERGÖL
  • Bologna Süreci'nin Avrupa Yükseköğretim Sistemi Üzerine Etkileri
         Zafer ÇELİK
  • Bologna Süreci: Uygulama veya Uygulayamama
         Muzaffer ELMAS
  • Türkiye'de Üniversitelerin Kalitesini Belirlemek İçin Bir Yaklaşım
         Necati AĞIRALİOĞLU
  • Hemşirelik Öğrencilerinin Uygulama Alanlarında Karşılaştıkları Şiddet
         Şule ERGÖL, Meltem KÜRTÜNCÜ
  • Tez Hazırlayan Hemşirelik Öğrencilerinin Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
         Duygu GÜLEÇ, Aynur SARUHAN
  • Suudi Arabistan’da Yükseköğretim Akreditasyonu ve Kalite Güvencesi
         Abdullah ALMUSALLAM
  • İç Kalite Güvencesi ve Dış Kalite Değerlendirmesi Arasındaki Uyumun Sağlanması: Cezayir Deneyimi
         Mohamed MILIANI
  • Hemşirelik Lisans Öğrencilerinin Problem Çözme ve Eleştirel Düşünme Becerileri
         Yalçın KANBAY, Özgür ASLAN, Elif IŞIK, Nurhayat KILIÇ
  • Türkiye’de Hemşirelik Eğitiminin Durum Analizi: Sayılarla Hemşirelik Eğitimi (1996-2015)
         Gülseren KOCAMAN1, Havva ARSLAN YÜRÜMEZOĞLU2
  • Ders Değerlendirme Sürecinde Öğrenci Geribildirim Sisteminin Tasarımı: Dokuz Eylül Üniversitesi Örnek Olay Çalışması
         Muhammet DAMAR1, Aysun KAPUCUGİL İKİZ2, Güzin ÖZDAĞOĞLU2, Cenk ÖZLER3, Yasemin ARBAK2, Pınar TUNCEL4, İlgi KARAPINAR5, Recep YAPAREL6
  • Türkiye’deki Hemşirelik Lisans Programlarının Web Sayfalarında Bologna Sürecinin Yansımaları
         Tuğçe TÜRTEN KAYMAZ1, Şahika ŞİMŞEK ÇETİNKAYA2, Elif BAKIR3, Yeter Sinem ÜZAR ÖZÇETİN4, Şenay GÜL5, Nilay ERCAN ŞAHİN6, Fatma USLU ŞAHAN2, Seher BAŞARAN7, Zahide TUNÇBİLEK8
  • Çeşitli Ülkelerin Öğretmen Eğitiminde Kalite Güvencesi Kurumları ve Türkiye için Öneriler
         Metin KAYA
  • Türkiye’de Açık ve Uzaktan Öğrenme Programlarının Akreditasyonu: Uygulamalar, Sorunlar ve Çözüm Önerileri
         Serpil KOÇDAR, Nurhayat KAPAR
  • Y Kuşağı Hemşirelik Öğrencileri İçin Mobil Telefonun Anlamı: Nitel Bir Araştırma
         Şebnem BİLGİÇ1, Akif ÖZCANAN2, Zehra ALTAY2
  • Yükseköğretimdeki Öğrencilerin Yaşam Kalitelerinin Belirlenmesi
         Seyithan DEMİRDAĞ
  • Hizmet Kalitesi Ölçüm Yöntemleri ve Yükseköğretimde Stratejik Yönetim Bilgi Kaynağı Yöntem Önerisi
         Oğuzhan AYTAR, Umut ÇİL, Deniz HOŞBAY BAYRAKTAR, Şerife SOYLU
  • Hemşirelik Öğrencilerinin Meslek Seçiminde Etkili Faktörler
         Münire TEMEL, Şebnem BİLGİÇ, Ülfiye ÇELİKKALP
  • Hemşirelik Eğitim Müfredatı ve Öğrenme Çıktıları
         Özlem İBRAHİMOĞLU, Sevinç MERSİN, Hülya SARAY KILIÇ
  • Bir Öğretmen Eğitim Programında Öğrencilerin Eğitim ve Öğretim Kalitesi Hakkındaki Algıları
         Ümmühan AVCI, Filiz KALELİOĞLU
  • Yükseköğretimde Hizmet Kalitesi Ölçümü: Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Örneği
         Nurettin AYAZ1, Ahmet ARAKAYA2
  • Hemşirelik Öğrencilerinin Eğitim Stresi ve Akademik Başarısı: Üç Farklı Eğitim Yönteminin Etkisi
         Nuray EGELİOĞLU CETİŞLİ1, Sezer ER GÜNERİ2, Hatice MERT3, Elif ÜNSAL AVDAL1, Yasemin TOKEM1, Hatice YILDIRIM SARI1
  • Hemşirelik Öğrencilerinin Sosyal ve Entelektüel Aktiviteleri ile Akademik Başarı Durumları ve Yaşam Doyumları Arasındaki İlişki
         Hatice KAHYAOĞLU SÜT, Burcu KÜÇÜKKAYA, Esra CUMUR, Ecem ÖZDEMİR
  • Bireysel Yenilikçilik Özellikleri Çevrim İçi Öğrenmeye Hazır Bulunuşluğu Etkiliyor mu?
         Yeliz SÜRME, Yağmur SEZER EFE, Özlem CEYHAN, Sevda KORKUT, Nuray CANER
  • Üniversite Öğrencilerine ve Yılın Eğitimcisi Ödüllü Öğretim Üyelerine Göre İyi Üniversite Öğretmeninin Özellikleri
         Serap EMİL
  •  

    Şu ana kadar web sayfamız 29199603 defa ziyaret edilmiştir.