2020, Cilt 10, Sayı 3 |
33 makale bulundu. |
Yükseköğretim Sistemimizi İşgücü Piyasasındaki Gelişmeler Paralelinde Yeniden Yapılandırmak Zorundayız M. Kemal BİÇERLİ |
Yükseköğretim Yöneticilerinin İdari Davranışları, Duygusal ve Sosyal Yeterlikleri: Kültürlerarası Bir Araştırma Osman Ferda BEYTEKİN1, Şüheyda DOYURAN GÖKTÜRK2 |
Yükseköğretimde Küresel Bir Değişim: Girişimci Üniversite Modeli Süreyya SAKINÇ1, Sibel AYBARÇ BURSALIOĞLU2 |
Bilim İnsanı Yetiştirmede Araştırma Eğitimi Ali Rıza ERDEM |
Meslek Yüksekokulu Sosyal Programlar Öğrencilerinin Bilgi Teknolojileri Kullanımlarına Yönelik Tutumları Emel BAHAR1, Ferudun KAYA2 |
Bilgisayar Ortamında Biçimsel Ontoloji Oluşturulması Yelda FIRAT1, Yılmaz KILIÇASLAN2, Özlem UÇAR2 |
Bilim Etiğinin Zaman Tünelinde: İki Ebeveyn Tavsiye Kitabı ve Bilimde Bir Dönüm Noktası Emel AKÖZER1, Mehmet AKÖZER2 |
Üniversite Öğrencilerinde Devamsızlık Davranışları: Nedenler ve Tutum Düzeyleri H. Gonca USTA, A. Salih ŞİMŞEK, C. Teyyar UĞURLU |
4+4+4 Eğitim Sistemi ile Sosyal Bilgiler Eğitiminde Ortaya Çıkan Kaotik Durumlar Hakkında Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri Oğuzhan KARADENİZ1, Melek ULUSOY2 |
Özel Eğitimde Bilgisayar Destekli Öğretim: Üç Durum Çalışması İbrahim DOĞAN1, Ömür AKDEMİR2 |
Ergen Eğitim Programının Riskli Sağlık Davranışları ve Sağlık Algısına Etkisi Meltem KÜRTÜNCÜ1, Müge UZUN1, Ferruh Niyazi AYOĞLU2 |
Yeterlilik Açısından Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Bölümlerinin Değerlendirilmesi Yakup KESKİN |
Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi Birinci Sınıf Öğrencilerinin Devamsızlığa İlişkin Tutumları Zeynep BAYKAN1, Mehmet KILINÇ2, Melis NAÇAR1 |
Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ile Öz-yeterlik İnançlarının İncelenmesi Murat ÖZDEMİR1, Ebru DEMİRCİOĞLU2 |
Yönetim Bilişim Sistemleri Öğrencilerinin Beceriler ve Yetkinlikler Algıları - Bilgi Toplumuna Doğru Alev ELÇİ |
Akademisyenlerin Maaşlarının İyileştirilmesinin Örgütsel Bağlılığa Etkisi Üzerine Bir Araştırma Ebru ÖZER1, H. Serdar YALÇINKAYA2 |
Türk Lisansüstü Öğrencilerin Araştırmaya Yönelik Kaygıları ve Bilgi Okuryazarlığı Zorlanma Düzeyleri Arasındaki İlişki Gürbüz OCAK1, Neriman ATASEVEN2 |
Türkiye’de İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Lisansüstü Eğitime Yönelik Tutumları ve Diğer Bileşenlerin Bulanık Mantık ile Değerlendirilmesi Elif BAHADIR |
Geçmişteki ve Günümüzdeki Bilgisayar Oyunlarında Mitik Düşünme Biçiminin Dini ve Ahlaki Değerlerin Öğretimindeki Rolü Hülya ALTUNYA |
Öğretmen Adaylarının Mesleğe Yönelik Tutumlarını Etkileyen Örtük Bir Öge Olarak Öğretim Üyesi Davranışları Dilşat PEKER ÜNAL |
İngilizce Okutmanlarının Teknoloji Kullanımları ve Eğitimde Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları Alev ATEŞ ÇOBANOĞLU1, Zehra Esin YÜCEL2 |
Bilgisayar Programlama Derslerinde Öğrenme Motivasyonu Ölçeğinin Türkçe Uyarlaması: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması Ümmühan AVCI, Halil ERSOY |
Öğrenci Sinizmi: Üniversiteye Yönelik Sinik Tutumlar Ölçeğini Türkçe’ye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Analizi Gamze KASALAK1, Mehmet ÖZCAN2 |
Üniversitelerin Fonksiyonel Dönüşümü: Literatür Üzerinden Bir Değerlendirme Mehmet Ali TOPRAK |
Üniversite Öğrencilerinin Psikolojik Yardım Alma Tutumlarının Bazı Demografik Değişkenler, Öz Denetim ve Benlik Saygısı ile İlişkisi Hatice ODACI1, Özge KINIK2 |
Türkiye’deki Üniversite Web Sitelerinin Görme ve İşitme Engelli Kullanıcılar Açısından Erişilebilirliklerinin Değerlendirilmesi Halise ŞEREFOĞLU, Türkay HENKOĞLU |
Sosyobilimsel Konuların Öğretimi için Pedagojik Bir Model Çiğdem HAN TOSUNOĞLU, Serhat İREZ |
Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü Öğretim Programlarının Bilgi Yönetimi Açısından Değerlendirilmesi Türkay HENKOĞLU, Halise ŞEREFOĞLU |
Fen Kavramlarının Öğrenilmesinde Bilim Kurgu Filmlerinin Etkisi: Öğretmen Eğitimine Yönelik Bir Uygulama Ercan TATLI1, Fatma ŞAHİN2 |
Lisans Öğrencilerinin Muhasebe Dersine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi Asiye GÖLPEK KARABABA |
Çocukluk Çağında Yaşanan Örselenmenin Üniversite Birinci Sınıf Öğrencilerinin Yakın İlişkilerine Etkisi Meltem KÜRTÜNCÜ1, Hicran YILDIZ2, Aylin KURT1 |
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları: Hacettepe Üniversitesi Örneği Muhammet İbrahim AKYÜREK |
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının “Biyoloji Laboratuvarı” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları Çiğdem ÇINGIL BARIŞ |
|