Bu RoMEO yeşil bir dergidir
2020, Cilt 10, Sayı 3
53 makale bulundu.
  • Türkiye'deki Öğretmen Eğitimi Üzerine Bir Söylem: Nitelik mi, Nicelik mi?
         Ali AZAR
  • Türkiye'de Eğitim Yönetimi ve Denetimi Lisansüstü Öğrencilerinin Öz Değerlendirmeleri*
         Ferudun SEZGİN, Hasan KAVGACI , Ali Çağatay KILINÇ
  • Lise Öğretmenleri Kişilik Özelliklerinin Öğretmen Yeterliliklerine Etkisi
         Sezai KALAFAT
  • Öğretmen Adaylarının Üniversite Hocası Hakkındaki Metaforları ve Bir Değerlendirme Aracı Olarak Metafor
         Hasan Said TORTOP
  • Doktora Eğitimi ile İlgili Yaşanan Zorluklar ve Baş Etme Stratejileri: Durum Çalışması
         Zeynep Medine ÖZMEN1, Funda AYDIN GÜÇ2
  • Öğretmen Adaylarının Olumlu Sosyal ve Saldırgan Davranış Eğilimlerinin İncelenmesi
         Özlem GÖZÜN KAHRAMAN1, Gökçe KURT2
  • Türkiye’de Hemşirelik Eğitiminin Durum Analizi: Sayılarla Hemşirelik Eğitimi (1996-2015)
         Gülseren KOCAMAN1, Havva ARSLAN YÜRÜMEZOĞLU2
  • Yüksek Lisans Başarısı ile Yüksek Lisansa Giriş Kriterleri Arasındaki İlişki: İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Örneği
         Sadık KILIÇ
  • Yeterlilik Açısından Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Bölümlerinin Değerlendirilmesi
         Yakup KESKİN
  • Türkiye'deki Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitiminde Kuram-Uygulama Bağlantısı
         Gülsen ÜNVER
  • Özel Öğretim Kurumlarında Mesleğe Yeni Başlayan Sınıf Öğretmenlerinin İstihdamı ve İlk Yıl Deneyimleri
         Turgay ÖNTAŞ
  • Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ile Öz-yeterlik İnançlarının İncelenmesi
         Murat ÖZDEMİR1, Ebru DEMİRCİOĞLU2
  • Türkiye Yükseköğretim Sistemi İçinde Sosyoloji Disiplininin Tarihsel Temeldeki İstatistiksel Görünümü
         Serdar ÜNAL, Berivan BİNAY
  • Öğrencilerin Lisansüstü Eğitimde Karşılaştıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri: Bir Olgu Bilim Araştırması
         Alper YETKİNER1, Murat İNCE2
  • Öğretmen Adaylarının Akademik Sahtekârlık Eğilimleri ve Değerleri
         Ayşegül KADI1, Osman Ferda BEYTEKİN1, Hasan ARSLAN2
  • Türkçe Eğitimi Alanında Yüksek Lisans Tezi Tamamlayanların Akademik Yazma ve Tez Oluşturma Sürecine İlişkin Görüşleri
         Mustafa Onur KAN1, Fatma Nur GEDİK2
  • Amaçları ve İşlerliği ile Yükseköğretimde Farabi Değişim Programı: Öğretmen Adaylarının Gözünden bir İnceleme
         Orhan KUMRAL1, Abdurrahman ŞAHİN2
  • Öğretmen Adaylarının Gelecekteki Derslerinde Etkileşimli Tahta Kullanma Niyetlerine Yönelik Model Önerisi
         Özlem BAYDAŞ1, Rabia Meryem YILMAZ2
  • Türkiye’de İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Lisansüstü Eğitime Yönelik Tutumları ve Diğer Bileşenlerin Bulanık Mantık ile Değerlendirilmesi
         Elif BAHADIR
  • Sosyal Bilimler Enstitülerinin Lisansüstü Eğitimin Niteliğini Artırmadaki Rolü
         Yılmaz TONBUL
  • Eğitim Fakültesi ve Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programı Öğrencilerinin İş ve Meslek Hayatına Uyum Düzeylerinin İncelenmesi
         Murat POLAT
  • İngilizce Öğretmeni Adaylarının ve İngilizce Öğretmenlerinin Öğretim Yeterlilik Seviyelerinin Karşılaştırılması
         Çağla ATMACA
  • Durumlu Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Eğitim Teknolojileri Öğretimi: Öğretmen Adaylarının Deneyimleri
         Sevda KÜÇÜK
  • Çeşitli Ülkelerin Öğretmen Eğitiminde Kalite Güvencesi Kurumları ve Türkiye için Öneriler
         Metin KAYA
  • Öğrencilerin Cinsel Eğitimine İlişkin Öğretmen Algısı
         Mehmet Şirin AKÇA, Melek ŞAHİN, Duygu ARSLAN
  • Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretim Üyeleri ve Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
         İlkay Doğan TAŞ, Tuba KUNDUROĞLU AKAR, Ezgi KIROĞLU
  • Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kariyer Uyumları
         Seher Merve ERUS, Şerife Gonca ZEREN
  • Okul Öncesi Öğretmen Adaylarında Akademik Ertelemenin Yordanmasında Bilinçli Farkındalık ve Üstbilişsel Farkındalığın Rolü
         Emine Ferda BEDEL
  • Öğrenci Sinizmi: Üniversiteye Yönelik Sinik Tutumlar Ölçeğini Türkçe’ye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Analizi
         Gamze KASALAK1, Mehmet ÖZCAN2
  • Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme ve İletişim Memnuniyet Düzeylerinin İncelenmesi
         Ömer BOZTEPE1, Zeynep DEMİRTAŞ2
  • Lisansüstü Öğrencilerinin Bilimsel Araştırmaya İlişkin Yeterlikleri ve Araştırmaya Yönelik Kaygılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi*,**
         Serhat ALTIOK, Erman YÜKSELTÜRK, Mehmet ÜÇGÜL
  • Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerilerine İlişkin Öz-yeterlik Algılarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerini Yordama Gücü
         İshak KOZİKOĞLU1, Nebi ALTUNOVA2
  • Pedagojik İnanç Sistemleri Ölçeğinin Uygulamalı Olarak Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
         Yılmaz SOYSAL, Somayyeh RADMARD, Ali Yiğit KUTLUCA
  • İlkokul ve Ortaokullarda Görevli Öğretmenlerin Eleştirel Düşünmeye İlişkin Farkındalıkları
         Birsel AYBEK, Ece YOLCU
  • Öğretim Elemanlarının İngilizce İhtiyaçlarına Yönelik Bir Mesleki Gelişim Programının Tasarlanması ve Değerlendirilmesi: Bir Karma Araştırma Yaklaşımı
         Ali DİNCER, Hatice Kübra KOÇ
  • Bir Öğretmen Eğitim Programında Öğrencilerin Eğitim ve Öğretim Kalitesi Hakkındaki Algıları
         Ümmühan AVCI, Filiz KALELİOĞLU
  • Türkiye ve İngiltere Doktora Programlarının Karşılaştırılması
         Saadet Aylin YAĞAN, Zühal ÇUBUKÇU
  • Üniversite Öğrencilerinin Öklid-Dışı Geometrilere Yönelik Algılarının ve Tasarlanan Öğrenme Ortamlarından Yansımaların İncelenmesi
         Timur KOPARAN
  • Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Derslerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
         Rukiye Günseli YILDIRIM1, Güzin ÖZYILMAZ AKAMCA1, Ahmet Murat ELLEZ1, Sibel KARABEKMEZ2, Ayşe Nur BULUT ÜNER3
  • Sosyobilimsel Konuların Öğretimi için Pedagojik Bir Model
         Çiğdem HAN TOSUNOĞLU, Serhat İREZ
  • Öğretmen Adaylarının Eğitim Fakültesinin Fiziksel Ortamı Hakkında Görüşleri
         Dürdane LAFCI TOR1, Cennet ENGİN DEMİR2
  • Öğretmen Eğitimcilerinin Öğretme Kavramlarının Haritalandırılması: Fenomenografik Argüman Oluşturmak
         Yılmaz SOYSAL, Somayyeh RADMARD
  • Üniversite Öğrencilerine ve Yılın Eğitimcisi Ödüllü Öğretim Üyelerine Göre İyi Üniversite Öğretmeninin Özellikleri
         Serap EMİL
  • Fen Kavramlarının Öğrenilmesinde Bilim Kurgu Filmlerinin Etkisi: Öğretmen Eğitimine Yönelik Bir Uygulama
         Ercan TATLI1, Fatma ŞAHİN2
  • Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslerin Öğretmen Eğitimindeki Rolleri: Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Programlamaya Yönelik Kitlesel Açık Çevrimiçi Ders Deneyimlerinin İncelenmesi
         Sezan SEZGİN
  • Türkiye’deki İngilizce Öğretmenliği Programlarının ve Öğrencilerinin Genel Görünümü
         Mehmet ASMALI
  • Fen Bilimleri Öğretmenleri ile Öğretmen Adaylarının Sorgulama Temelli Astronomi Eğitimine İlişkin Görüşlerinin ve Bil, İste ve Öğren Şemalarının İncelenmesi
         Ayşe ARSLAN1, Ezgi TAYLAN KOPARAN2, Timur KOPARAN2
  • Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Sözel-Sembolik Temsil Dönüşümlerinin ve Süreçte Yaptıkları Hataların İncelenmesi
         Deniz EROĞLU, Ramazan GÜREL
  • Öğretmen Adaylarının Bakış Açılarıyla Ailenin Sosyalleşme Sürecindeki Yeri ve Etkisi
         Sevgi KOÇ, Mustafa TATAR
  • Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları: Hacettepe Üniversitesi Örneği
         Muhammet İbrahim AKYÜREK
  • Öğretmenlerin Kültürel Değerlere Duyarlı Pedagojiye İlişkin Görüşleri İle Kültürel Zekâları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
         İshak KOZİKOĞLU1, Yusuf TOSUN2
  • Öğretmen Adaylarının Kırsal Kesimdeki Okullara İlişkin Algıları: Uygulama ve Okul Deneyimi Programları
         Seyithan DEMİRDAG1, Peter T. GOFF2, Alyson TRESS3
  • Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının “Biyoloji Laboratuvarı” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
         Çiğdem ÇINGIL BARIŞ
  •  

    Şu ana kadar web sayfamız 48135378 defa ziyaret edilmiştir.